Jak zostać dizajnerem i nie stracić duszy
Produkt niedostępny
  • Tytuł oryginału: How to be a Graphic Designer without Losing Your Soul
  • Tłumaczenie: Dariusz Żukowski
  • Data premiery: 11 marca 2012
  • Rodzaj okładki: miękka ze skrzydełkami
  • Wymiary: 190 mm × 230 mm
  • Liczba stron: 184
  • ISBN: 978-83-62376-13-1
  • Cena okładkowa: 49,00 zł

Jak zostać dizajnerem i nie stracić duszy

Jeden z najbardziej popularnych na świecie podręczników dla dizajnerów przyszłych i obecnych! Znajomość narzędzi i opanowany warsztat to nie wszystko, żeby poradzić sobie na rynku, a jednocześnie postępować w zgodzie z własnymi przekonaniami. Autor, ceniony brytyjski projektant w przystępny sposób dzieli się z czytelnikami długo gromadzoną wiedzą o praktycznych tajnikach zawodu projektanta. Czy logo powinno być większe? Dlaczego nie wolno klientowi pokazywać ostatecznego projektu? Albo szkicowników? Jak przygotować portfolio? Jak zdobywać klientów i jak ich zwalniać? Jak ubiegać się o pracę i jak pracowników przyjmować; krótko mówiąc - jak postępować, by jako projektant odnieść sukces nie tylko artystyczny? Na blisko dwustu stronach gęstego druku każdy, choćby luźno związany z branżą projektową, znajdzie dla siebie wartościowe porady - zawsze jest przecież miejsce na rozwój...  

Adrian Shaughnessy jest projektantem i teoretykiem dizajnu. Przez kilkanaście lat prowadził renomowane brytyjskie studio projektowe Intro, z którego odszedł w 2003 roku, aby zacząć pracować na własny rachunek; wykłada na całym świecie, a jego książki o projektowaniu cieszą się olbrzymią popularnością. Jak zostać dizajnerem... ukazało się do tej pory już w siedmiu krajach.